Formularz reklamacji
Szanowni Państwo
Kasa Stefczyka stale dąży do zapewnienia najwyższego standardu obsługi swoich Klientów a także dokłada wszelkich starań, aby jakość oferowanych przez Kasę usług była na możliwie najwyższym poziomie. Dlatego też Państwa sugestie i opinie są wnikliwie analizowane w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i tworzenia oferty dopasowanej do potrzeb Klientów.
Zachęcamy do zapoznania się z Zasadami rozpatrywania reklamacji w Kasie Stefczyka, które wraz z innymi dokumentami dotyczącymi procesu składania reklamacji dostępne są w sekcji Pliki do pobrania.
Podzielić się swoimi spostrzeżeniami i uwagami, mogą Państwo poprzez jedną z poniżej przedstawionych form kontaktu:
pisemnie:
a) poprzez złożenie w placówce Kasy własnoręcznie podpisanego pisma,
b) przesyłką pocztową kierując korespondencję na adres Centrali Kasy (ul. Legionów 126/128, 81-472 Gdynia) lub dowolnej placówki Kasy;
ustnie:
a) do Formularza Kontaktu wypełnionego i podpisanego w placówce Kasy,
b) telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Kasy albo Operatora TeleKasa*;
* dotyczy Członków Kasy korzystających z usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka.