Etapy rekrutacji
1.Przesyłasz do nas
swoją aplikację
2. Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie,
gdy Twój profil spełnia
potrzeby danego stanowiska
3. Spotkasz się online z pracownikiem HR
4. Jeśli aplikujesz
na stanowisko
menedżerskie zostaniesz
dodatkowo zaproszony
na sesję Assessment Centre
5. Poznasz swojego
potencjalnego przełożonego
w naszym Oddziale
6. Jeśli nasze wzajemne
oczekiwania są spełnione –
witamy Cię w Zespole!
FAQ
Pracownicy działu HR odpowiedzialni za proces rekrutacji kontaktują się z kandydatami odpowiadającym potrzebom danego stanowiska w czasie ok 2 tygodni od przesłania CV. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami
Od momentu pierwszego kontaktu telefonicznego do dnia podjęcia decyzji upływają zazwyczaj od 2 do 4 tygodni, ale zdarzają się też sytuację, gdy czas ten wynosi tydzień.
Przede wszystkim miej dobry nastrój, pozytywne nastawienie i uśmiech, a poza tym miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzać i da możliwość stabilnego ustawienia urządzenia, z którego będziesz korzystać podczas spotkania.
Każdy kandydat niezależnie od wyniku rekrutacji otrzymuje odpowiedź w ciągu 2 tygodni od ostatniego etapu rekrutacji, w którym brał udział.
Wszyscy nasi pracownicy są zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę.
Wymiar czasu pracy wynosi cały etat, pracujemy od poniedziałku do piątku zwykle 8 godzin dziennie w przedziale 8:30-17:30. Obowiązuje u nas równoważny system czasu pracy, który dopuszcza wydłużenie czasu pracy w danym dniu lub tygodniu, a skrócenia go w innym.