USŁUGA POTWIERDZANIA TOŻSAMOŚCI

Kasa Stefczyka jest w gronie użytkowników usługi mojeID. Klienci Kasy mogą  szybciej załatwiać swoje sprawy, na przykład urzędowe. Już teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zweryfikować swoją tożsamość.

Czym jest mojeID?

Usługa mojeID to prosta i użyteczna metoda zdalnego potwierdzenia tożsamości w oparciu o bankowość elektroniczną bez konieczności wizyty w urzędzie czy punkcie obsługi klienta. W ten sposób unikniemy stosowania mało wygodnych metod weryfikacji, jak przesyłanie skanów dokumentów tożsamości czy robienie zdjęć. Usługa pozwala bez wychodzenia z domu sfinalizować umowę na przykład z dostawcą energii czy firmą telekomunikacyjną.

Włącz usługę w bankowości elektronicznej

Aby czerpać korzyści z usługi mojeID, wystarczy w bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka, w zakładce Usługi, wybrać Tożsamość Elektroniczna i kliknąć Włącz. Usługa działa w każdym miejscu, można więc z niej korzystać bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu i w dogodnym czasie.

Lista dostawców usług udostępniających mojeID jako narzędzie zdalnego uwierzytelnienia, jest dostępna na stronie www.mojeid.pl.